HTML

Életem története

Az életem elmúlt 6 évéről,a teljes igazságról,legendákról ami a nevemhez fűződnek.Az összes részlet... minden

Friss topikok

  • tooth fairy: Kár hogy csak ennyi pedig jó volt, olvasnám még tovább... és tattooed.loki@... címet láttam már ke... (2011.05.08. 12:05) a félreértések elkerülése végett
  • merk laca. a rockeres tetkóval bélyegző!: helló kölyök.jól írsz.tényleg tehetség vagy,de a nevekkel kicsit meggondolatlanul bánsz.sajnos oly... (2008.02.29. 21:50) Tetoválásaim történetei....
  • BS: A budapetsi éjszakák szépségei: www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film (2008.02.19. 09:27) Bulik és a benne "szereplők"
  • Francsibácsi: Igazad van, hogy nem szóltál senkinek. Nem azért, mert ettől most tökösebb gyerek lennél, hanem az... (2007.12.16. 12:31) A kiszállás után
  • Kristóf: csak annyi, hogy ez a 2004-es szigeten történt (2007.11.28. 17:19) Amiről egy történet sem mesél...2

Linkblog

A második gimnázium 1.rész Az első nap

2007.10.11. 00:59 Kisloki

hát igen...
szuperhősünk története folytatódik...
egy Pestszentlőrinci iskolába kerültem,természetesen a legrosszabb hírűbe..
nekem megfelelt
közel volt..
elég volt fél 8 kor kelni
bent folytathattam az alvást,és semmilyen szigor nem volt...
a diáktársaim dumáltak,röhögtek kajáltak az órán,én meg csak üldögéltem,felmértem a terepet (puncik terén) és discman-t hallgattam...
vagy épp olvasgattam,attól függött hogy milyen kedvem volt..
ebben a suliban is tilos volt a bagózás...
bár,az iskola egyik kijáratát Johnny a mindenes felügyelte...
Johnny-t könnyű volt megvesztegetni...
egy kommerszfeles hétfőn és egész héten kiengedett minden szünetben...
az iskola színe java kint bagózott...
az összes rosszarcú,verekedős,drogos és természetesen kint bagóztak a f..raéhesribancok is...
természetesen mint új fiú,azt mondtam amit akartam,azthittem senki sem ismer...
tévedtem,kiderült,hogy a LIFT! klud közönségének egy része ebbe a suliba jár...
ők meg aztán amint megtudták,hogy oda járok,elkezdték terjeszteni,hogy miket csinálok a bulikban...
hogy milyen keményen pogózok,hogy így megvertem egy gyereket,mert arra csajra nézett rá akit én akartam meghúzni,hogy már börtönben is voltam,hogy a rendőrök már úgy köszönnek nekem mintha a cimborájuk lennék,hogy tetkóm is van sőt még piercingem is...
szóval pillanatok alatt elterjedt,hogy mekkora bulihuligán vagyok...
nekem ez csak jól jött,mert a harmadik-negyedik óra közti szünetben már elkezdtek szálingózni az emberek hozzám..
bemutatkoztak,megkérdezték,hogy ez tényleg igaz-e
jöttek a csajok,hogy mutassam meg nekik a nyelvpiercingem,és ha kedvem van,megnyalhatom az ő köldök illetve nyelvékszerüket...
éltem is a lehetőséggel...
de még meg kellett találnom a helyem,meg kellett tudnom,hogy ki az akivel érdemes jóban lenni és hogy az első egy-két hétben hol lesz a helyem a hierarchiában (amiből természetesen csak fölfelé juthatok)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koserloki.blog.hu/api/trackback/id/tr93192957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása