HTML

Életem története

Az életem elmúlt 6 évéről,a teljes igazságról,legendákról ami a nevemhez fűződnek.Az összes részlet... minden

Friss topikok

  • tooth fairy: Kár hogy csak ennyi pedig jó volt, olvasnám még tovább... és tattooed.loki@... címet láttam már ke... (2011.05.08. 12:05) a félreértések elkerülése végett
  • merk laca. a rockeres tetkóval bélyegző!: helló kölyök.jól írsz.tényleg tehetség vagy,de a nevekkel kicsit meggondolatlanul bánsz.sajnos oly... (2008.02.29. 21:50) Tetoválásaim történetei....
  • BS: A budapetsi éjszakák szépségei: www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film (2008.02.19. 09:27) Bulik és a benne "szereplők"
  • Francsibácsi: Igazad van, hogy nem szóltál senkinek. Nem azért, mert ettől most tökösebb gyerek lennél, hanem az... (2007.12.16. 12:31) A kiszállás után
  • Kristóf: csak annyi, hogy ez a 2004-es szigeten történt (2007.11.28. 17:19) Amiről egy történet sem mesél...2

Linkblog

Szintlépés 2.rész

2007.11.06. 18:17 Kisloki

furcsa volt...
máshogy mentem az utcán...
mostmár tényleg nagynak éreztem magam...
büszke voltam magamra...
a bulikban előre köszöntek a biztonságiak...
Sárika a pultos asszyon adott hitelt...
pozitívan változott a világ...
a koncerteken rendszeresen összefutopttam a csini tetovált csajjal,de még mindíg nem beszéltünk egy szót se!!!!
furcsa volt...
és egyben izgalmas is...
ha valamit nemakart,akkor azt nem engedte,nem szólt rám,de éreztette,hogy mi az ami még belefér...(hehehehehe)
miután végeztünk,mindketten kimentünk a wc-ből,ő hazament,én meg hajtottam fel az új csajokat...
minden szerdán elmentem a pizzázóba,felvettem egy táskát,leraktm a pénzt...
a "fizetésem" mindíg az új táska belső zsebében volt...
álltalábn 50-60 rongy volt benne...
ezt a pénzt vagy elittam,vagy koncertekre költöttem,avgy cd-ket,könyveket vettem rajta...
és a tetoválásaimat és piercingjeimet is ebből fizettem...
kellemes kis élet volt...
amint véget ért a suli,kezdett nehézkessé válni az üzlet...
nem találkoztam annyit a "rosszarcúakkal"
nem tudtam senkivel üzletelni...
ezért elkezdtem a szomszédos kerületekbe járni..
elmentem a kocsmákba,tetkószalonokba,koncertekre,és kerestem az embereket,akik a helyszínen kiperkálják a pénzt...
két-három hónap után,megváltozott a kínálatom...
mostmár főleg füvet,gáz/risztópisztolyt,és kokaint/speed-et/és extasy-t árultam...
erre nagy kereslet volt...
volt oylan hogy pénteken már telefonálnom kellett a "boss"-nak,hogy kell még,mert elfogyott és kéne még...
a nagy mákom az volt,hogy sokan ismertek és mindenki nálam vásárolt..
én nem basztam át őket....
mert nem volt értelme,nem azon kerestem,hogy őket átkúrom...
mivel a tét és az anyga minősége is nőtt,a fizetésem is nőtt...
100-150 rongyokat kaptam hetente!!!!
azis igaz,hogy irgalmatlan mennyiségű cucc folyt át a kezeim között....
egyik szerdai napon felhívott a "boss" hogy beszélni akar velem...
és hogy ne apizzázónál találkozzunk,hanem a házunk előtt,és menjünk el egy nyugodt helyre...
öltözzek fel normálisan,mert mégiscsak nézzek ki valahogy...
felvettem az öltönyömet,apám pierre cardin ingjét,makkos cipőt,nyakkendőt...
fél 10 kor megállt a Volvo a házunk előtt...
beszálltam és már indultunk is...
elmentünk egy nívós étterembe...
kicsit idegesnek tűnt...
rendeltünk és belekezdett...
"Van egy kis gáz...egyik régi üzletfelem szétakarja baszni a dolgokat...nem fog a rendőrségre menni,hanem szépen ráveszi az embereimet,hogy dolgozzanak neki,vagy hogy adják oda a cuccot ami náluk van..."
kicsit meglepődtem...
nem gondoltam volna,hogy "maffia" harcoknak leszek szenvedő alanya..
de "megnyugtatott",hogy senkit sem vertek meg eddig nagyon...
örültem neki....
mondta,hogy figyeljek,amikor cucc van nálam...
és ha megáll mellettem egy kocsi,akkor fussak,és ne bunyózak,mert úgyis levernek...(és a tanácsaival itt kúrt el mindent,mert "én soha nem futok el....inkább verjenek szarrá")
ezek után már teljesen más dolgokról beszéltünk..
kurvákról,bulikról...
fizetett és haza vitt...
a munka ugyanúgy folyt tovább...
nem volt semmi különös...
azthitem elcsitult
a dolog...
szombat este...
hívtak a haverok,hogy kell a cucc és különben is buli van...
elmentem a Lift! klubba,és szépen eladogattam a cuccot...
maradt nálam még 20-25 g fű meg 10-15 db ex...
irgalmatlan módon berúgtam (ekkor már nem használtam a drogokat,nem akartam vissza zuhanni,de a koncerteken még mindíg ugyanúgy összefutottam a tetovált csajjal...)
hajnali 2 körül hazaindultam
támolyogva,fütyörészve,boldogan...
és ekkor megállt mellettem egy kocsi..
ha akarok akkor sem tudtam volna elfutni..
kiszállt 3 fazon,és kérdezés nélkül,azonnal elkezdtek ütni...
néhányszor szájbavágtak,ellöktek,rugdostak...
nemnagyon éreztem semmit...
egy negyedik forma felémhajolt,és mondott valamit...nemértettem...
mondatfoszlányokat fogtam fel.."hol van?...beszélj" (tisztára mint egy vallató tiszt)
hanyagul csak annyit válaszoltam"menj a picsába"
erre megint elkezdtek verni...
az egyik tarkón rúgott,ettől elvesztettem az eszméletem pár pillanatra...
amikor magamhoz tértem,megint rugdaltak...
üvöltöztek...
"nem beszélsz?nem mondasz semmit"
(fájdalmat neméreztem,meg igazából félelmet sem...)
erre is csak ennyit feletem..."még hogy nemmondok semmit?mondtam már hogy menj a picsába,és még mindíg itt vagy a kurva anyád...."
ismét rugdaltak egy kicsit..
ismét pofoztak...
átkutatták a zsebeimet,leránagatták rólam a dzsekimet...
de nemtaláltak semmit...
néhány haverom észrevette az eseményeket..
és hívták a cimboráikat de amire kiértek a verőemberek "elmenekültek"
talpra állítottak...
a kezembe nyomtak egy sört,a számba raktak  egy cigit...
visszakísértek a buliba...
megint előkerült a tetovált csaj,most se beszélgettünk,egy szót se szólt...
bevonszolt a wc-be,lemosta az arcom,a karom...
rendberakott...
igazából ő volt a barátnőm...
csak még egy szót sem szólt hozzám...
hivatalosan nem jártunk...
nem tudtam a nevét...
igazából egy olyan nő volt nekem akire mindíg is vágytam...
csinos...
(azt nemtudom hogy okos-e,vagy hogy kedves...)
ügyes abban amiben ügyesnek kell lennie...
ha szükség van rá mindíg megjelent...
és soha nem kért semmit...
nem ivott a sörömből...
nem kért a cigimből...
semmit...
lett volna esélye arra,hogy minden cuccot elvegyem tőlem...
de nem...
a mai napig sem értem...
miután rendberaktak,elindultam hazafelé...
fél úton jártam,amikor csörgött a telefonom...










Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koserloki.blog.hu/api/trackback/id/tr63220527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása