HTML

Életem története

Az életem elmúlt 6 évéről,a teljes igazságról,legendákról ami a nevemhez fűződnek.Az összes részlet... minden

Friss topikok

  • tooth fairy: Kár hogy csak ennyi pedig jó volt, olvasnám még tovább... és tattooed.loki@... címet láttam már ke... (2011.05.08. 12:05) a félreértések elkerülése végett
  • merk laca. a rockeres tetkóval bélyegző!: helló kölyök.jól írsz.tényleg tehetség vagy,de a nevekkel kicsit meggondolatlanul bánsz.sajnos oly... (2008.02.29. 21:50) Tetoválásaim történetei....
  • BS: A budapetsi éjszakák szépségei: www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film (2008.02.19. 09:27) Bulik és a benne "szereplők"
  • Francsibácsi: Igazad van, hogy nem szóltál senkinek. Nem azért, mert ettől most tökösebb gyerek lennél, hanem az... (2007.12.16. 12:31) A kiszállás után
  • Kristóf: csak annyi, hogy ez a 2004-es szigeten történt (2007.11.28. 17:19) Amiről egy történet sem mesél...2

Linkblog

Amiről egy történet sem mesél...4

2007.10.28. 02:13 Kisloki

a havanna lakótelepen rendeztek minden hónapban egy V.P.F.-et (városi parasztok fesztivál)
a kondorr béla műv. házban rendezték ezeket a bulikat...
punkok,skinheadek,rokkerek mindneki összegyűlt havonta egyszer,hogy adjanak az érzésnek...
természetesen én is megjelentem ezeken a bulikon...
mindíg jól szórakoztunk...
berúgtunk,bedrogoztunk,csajoztunk....
élveztük a "rák en róllt"
üvegből vedeltük a kommersz vodkát,a kannásbort,a legalja söröket...
és igen...
minket akkor ez tett boldoggá...(átmenetileg én is elfelejtettem a bajaimat)
mivel többé gitárt nem tudtam megfogni (és nem is mertem)
ezért azzal szórakoztattam magam,hogy vagy ordibáltam az aktuális zenekarjaimban,vagy a tömeget hergeltem más zenekarok előadásai alatt...
ekkoriban irgalmatlan anyg pénzek folytak át a kezeim bközött,viperákkal,boxerekkel,gáz/riasztópisztolyokkal és drogokkal kereskedtem...
az egyik legnagyobb elosztó voltam dél pesten...
ami erzsébet,kispest,vecsés,tököl,üllő,rákoskeresztú,rákoscsaba és persze pestszentlőrinc területén előfordult és illegális volt,ahhoz mind közöm volt...
akárkinek,akármi kellett,mindent beszereztem...
igazából a magam kis "maffiózói" szintjén elismertek,megbecsült ember voltam (tizenakárhány évesen!!!!!)
hallgattak rám a melákok,amit mondtam,az úgy volt...
tiszteltek,tiszteltek,csak semmit nem tettem még le az asztalra...
verekedés...jó az mindekinek volt...
kivert fog...azis...
eltört orr...alap..
de a kés...
a kés az egy túlmisztifikált dolog volt..
késsel nem mert mindenki bunyózni...
csak a kispályások használták orrba szájba..
meg persze azok,akik számítottak,de azok se minden mezei bunyóba....
mivel "számítottam" ezért elvárták tőlem,hogy használjam..(ezért is próbáltam ki magamon,ezért  vettem egy vékony,kicsi,"női" kést)
az egyik kondoros bulin aművház előtt italozó tömeget megzavarta egy roma falka...
egyértelműen balhézni akartak,tudták,hogy mi a helyzet,ők voltak előnyben...
itt volt az ideje,hogy bebizonyítsam,hogy ki is vagyok...
odamentem a legnagyobb pofájúhoz,és megszúrtam...
egyszer,kétszer,háromszor...
hastájékon vágtam belé a kést...
sokszor
(a srác mákja az volt,hogy vastag pulóver,póló volt rajta ezek tompították a kést,és csak felszíni sérülései lettek)
miután megböktem zsebrevágtam a kést,és bementem a művházba...
mindenki le volt sokkolva...
csak álltak és néztek..
a hepjakodók is meglepődtek..
bizonyítottam...
elkezdtem szédülni...
rágyújtottam egy cigire...
bementem a wc-be...
és kiokádtam mindent...
ahogy kijöttem a budiból,körbevettek az emberek,és gratuláltak...
gratuláltak,hogy megmutattam,hogy ki az úr...
hogy megmutattam,hogy minket nem lehet szopatni...
gyorsan felhívtam néhány cimborámat,és megkértem őket,hogy kísérjenek haza...
jött 4-5 nagydarab kopasz melák...
hazavittek,kapuig kísértek,és biztosítottak,hogyha valami gáz lenne,akkor csak szóljak,és jönnek...
szintet léptem...
tovább fejlődtem...
de milye áron...



1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koserloki.blog.hu/api/trackback/id/tr90210417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vorita 2007.11.06. 10:34:54

Valahol ezt olvastam, a blogod jutott eszembe:
Voltam a csúcson, a világ tetején, enyém volt minden, amire csak vágyhat az ember, de leestem.
Mikor azt hittem ismerem a sötétséget, beszakadt alattam a föld és megmutatkozott az igazi mélység. A kétségbeesés egybeolvadt a maró önsajnálattal és magánnyal, de kössz jól vagyok. Boldog? Nem, boldog nem vagyok, talán soha nem is leszek, de azt hiszem jobban teszem ha inkább leszarok mindent... Az arcom a nap felé fordítom és mögémkerül minden árnyék.
süti beállítások módosítása