HTML

Életem története

Az életem elmúlt 6 évéről,a teljes igazságról,legendákról ami a nevemhez fűződnek.Az összes részlet... minden

Friss topikok

  • tooth fairy: Kár hogy csak ennyi pedig jó volt, olvasnám még tovább... és tattooed.loki@... címet láttam már ke... (2011.05.08. 12:05) a félreértések elkerülése végett
  • merk laca. a rockeres tetkóval bélyegző!: helló kölyök.jól írsz.tényleg tehetség vagy,de a nevekkel kicsit meggondolatlanul bánsz.sajnos oly... (2008.02.29. 21:50) Tetoválásaim történetei....
  • BS: A budapetsi éjszakák szépségei: www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film (2008.02.19. 09:27) Bulik és a benne "szereplők"
  • Francsibácsi: Igazad van, hogy nem szóltál senkinek. Nem azért, mert ettől most tökösebb gyerek lennél, hanem az... (2007.12.16. 12:31) A kiszállás után
  • Kristóf: csak annyi, hogy ez a 2004-es szigeten történt (2007.11.28. 17:19) Amiről egy történet sem mesél...2

Linkblog

Szintlépés 3.rész egyenlőre vége

2007.11.12. 22:27 Kisloki

a főnök hívott...
tudtam mit akar mondani...
mielőtt megszólalt volna már mondatm
"10 perc és ott vagyok"
miután kimondtam le is nyomtam a telefont...
a fejemben gondolatok kavarogtak,égett a fejem...
kezdtem felidegesíteni magam...
próbáltam lenyugtatni magam...
próbáltam elfolytani a "problémáimat"
de mivel ezt sose gyakoroltam,hanem mindíg azonnal kiadtam magamból azt ami bántott,ezért nehezen ment...
mélyeket lélegeztem,"kiürítettem elmém"
igazából csak azt tudtam csinálni,amit a filmekben láttam..
semmi tapasztalatom nem volt ilyen téren
nagyjából lehiggadtam mire odaértem...
a pizzázó előtt állt egy autó...
még soha nem láttam
fekete BMW,sötétített ablakok...
odasétáltam,kinyitottam az anyósülésnél lévő ajtót
és beültem
a főnököm és még két verőlegény volt az autóban...
a főnök csak annyit kérdezett,hogy megkeressük őket,vagy vigyenek haza...
trmészetesen az előbbit választottam...
azokkal akik megvertek,nem volt smmi dolgom,én csak annak a tökeit akartam megszorongatni,aki rám küldte a barmait...
elindultunk...
a 19. kerület kertvárosi részébe hajtottunk...
megálltunk egy szolíd családi ház előtt...
kiszálltam,és becsöngettem a házba...
egy 10-11 éves kislány jött ki a kapuhoz...
megnézni hogy ki az...
de amint a kapuhoz ért,sírást hallottunk,ezért visszaszaladt...
a 4-5 éves kisöccsét hozta ki magával,hogy az addig ne bömböljön,amíg ő kint van...
amikor megláttam a kisöccsét,valahogy rosszul lettem...
egy kétgyermekes családapát akarok péppé verni...
ráadásul a saját házában,ott ahol a gyerekeivel lakik?
nem...
azért enyire elvetemült nem lehetek...
lehet hogy azért érintett meg a dolog,mert nagyjából tiszta volt a fejem...
nem voltam semmilyen szar hatása alatt...
igazából meglepődtem magamon...
visszasétáltam a kocsihoz...
visszaültem..
és csak ennyit mondtam..
"kiszállok"



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koserloki.blog.hu/api/trackback/id/tr41227165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása