HTML

Életem története

Az életem elmúlt 6 évéről,a teljes igazságról,legendákról ami a nevemhez fűződnek.Az összes részlet... minden

Friss topikok

  • tooth fairy: Kár hogy csak ennyi pedig jó volt, olvasnám még tovább... és tattooed.loki@... címet láttam már ke... (2011.05.08. 12:05) a félreértések elkerülése végett
  • merk laca. a rockeres tetkóval bélyegző!: helló kölyök.jól írsz.tényleg tehetség vagy,de a nevekkel kicsit meggondolatlanul bánsz.sajnos oly... (2008.02.29. 21:50) Tetoválásaim történetei....
  • BS: A budapetsi éjszakák szépségei: www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film (2008.02.19. 09:27) Bulik és a benne "szereplők"
  • Francsibácsi: Igazad van, hogy nem szóltál senkinek. Nem azért, mert ettől most tökösebb gyerek lennél, hanem az... (2007.12.16. 12:31) A kiszállás után
  • Kristóf: csak annyi, hogy ez a 2004-es szigeten történt (2007.11.28. 17:19) Amiről egy történet sem mesél...2

Linkblog

Tetoválásaim történetei....2

2007.11.13. 22:49 Kisloki

negyedik tattoo az Exploited koponya...
mivel a kedvenc zenekarom volt,ezért egyértelművé vált számora,hogy meg kell "bélyegeznem" magam ezzel a mintával...
ezen nincs sokminden mesélnicvaló...
a következő három tetoválásom egyszerre született
egy skinhead basszeros..
egy punk gitáros...
az alhasi tájék két szélén...
míg egy STANLEY felirat a két gitár nyaka közé került...
STANLEY a "kis" ezredes...(a tetkós csaj után léptettem elő) becsületes neve...
továbbá két felirat a mellkasom két oldalára
"FAMILY
FRIENDS
HONOUR"  a jobb oldalra
és
" ANYA APA BOCSÁSSATOK MEG TÉKOZLÓ FIATOKNAK"
 a bal oldalra
ezek után egy hófehér lóherét tetováltattam az alakaromra P&SAP felirattal
"Punk's and Skin's Against Police"
a combomra egy Jézus portré került
a két fülem mögé
egy oldschool A betű és egy koponya...
az intim szférám és a combom közötti részt egy áthúzott horogkereszt
és alá:
"Hitler ist tot
Hidel ist krank
Scheiss auf die Nazis
Es lebe der punk"
a másik oldalra pedig
egy Soulfly lemezborító
és egy:
"The sun is shining
The sky is blue
Dog's are fucking
And I LOVE YOU"
került...
aztán arra gondoltam,hogy feldobhatnám egy kicsit az intim piercingjeim hangulatát azzal,hogyha olyan tetoválást csináltatnék,ami kiemeli,kihangsúlyozza őket...
ezért csináltattam 3 koponyát közvetlenül az ezredes fölé...
és itt jön a legtanulságosabb részlet...
ez a történet napjainkban játszódik...
az egyik Sziget fesztivál alkalmával annyira berúgtam,hogy csináltattam egy tetkót...
a gericem közepére..
egy csillagot...
igazából semmire sem emlékszem...
nem emlékszek fájdalomra....
nem emlékszek arra hogy fizettem volna érte...
és nem emlékszek arra,hogy ki és melyik szalonban csinálta...
(vagy a Renegade Tattoo,vagy a Yakuza...azóta se derült ki...)
szó ami szó...
úgy ébredtem,hogy kurvára fájt a hátam...
de nem az egész
csak egy kis része...
hátranyúltam,megvakargattam...
és mikor a körmöm re néztem,láttam,hogy fekete...
gyorsan megkérdeztem a társaságból néhány embert,hogy ez mégis mi a fasz...
ők meg csak röhögtejk,hogy "nem is emlékszel..?"
mindegy...
az egész másnap kiesett...
egy részlet maradt csak meg,amikor az akkori barátnőm meglátta,elsírta magát...
már kezdtem azthinni,hogy azért,mert féltett,vagy valami...
A NAGY LÓFASZT...
AZÉRT SÍRT,MERT A CSILLAGBA NEM ÍRATTAM BELE A KERESZTNEVÉNEK A KEZDŐBETŰJÉT...
TE ÚRISTEN...
mindegy...
megvígasztaltam...
és megígértem,hogy bepótoljuk,és egy sokkal jobb tetoválást csináltatok az Ő kedvéért...
és mivel megígértem,ezért meg is tartottam...
a Szigetes események után két-három héttel elmentem a szokásos tetoválómhoz...
megbeszéltük hogy milyet,hová,mekkorát és természetesen egy árat is meg egy időpontot is megbeszéltünk...
(megmondom őszintén,azthiszem ez az egyetlen olyan tetovlásom,amiről már előre tudtam,hogy nemkéne megcsináltatnom...mrt irgalmatlanul megfogom bánni...természetesen beigazolódott a megérzésem,de ezt akkor ha a történet ott tart majd)
szóval megbeszéltük hogy három különböző színű csillag (citromsárga,világoskék és világoszöld) csillag kerül a fekete csillag köré..
mindegyikben egy-egy betű...
a hölgy keresztnevének három kezdőbetűje..
a tetovlás irgalmatlanul fájt...
többször is megkellett állnunk pihenni,cigizni...
(valószínüleg azért volt ilyen rémes,mert kikúrt másnaposan mentem tetováltatni...)
de végülis elkészült...
kifizettem a srácot...
örültem,hogy túlvagyok a szenvedésen...
igen ám...
de ezzel a hölggyel fél évvel később szakítottunk...
ekkor történt mg az ami még soha...
kitaláltam,hogy leszedetem a tetoválást...
igazából amíg azt lejátszottam magamban,hogy leszedetés...
az már egy trauma volt...
mégiscsak hozzám tartozik...
meg ha már egyszer szenvedtem,akkor annak maradjon mán' nyoma is...
ezért esett a választásom a hegtetkóra...
és Zagyvai "nyúzó" Gáborra..
az első( és jelen pillanatig az egyetlen) magyar "hegtetkógyáros"
megbeszéltük,hogy mikor,hol...
és neki álltunk lenyúzni a hátam...
úgy képzeltem,hogy körbevágja,aztán lehúzza,...
ezért arra gondoltam,hogy a kinyúzott csillagokat lrakom kipreparálom,és szobadíszként kiállítom...
de sajnos nem úgy készül a hegtetkó ahogy én képzelem,hanem először körbevágnak egy kis részt,azt felkockázzák,csipesszel megfogják,és egyesével lenyisszantják az apró darabokat
egészen addig,amíg el nem fogy a bejelölt bőrrész..
azthittem beszarok...
vérzett...fájt..
és sokáig tartott...
a lefolyó vért nemmindíg sikerült,időben letörölni a srácnak,ezért gyakran volt olyan,hogy befolyt a gatyámba...
az első alakalommal csak az egyiket szedtük le...
a második alkalommal a mradék kettőt...
(természetesen a volt barátnőm felhívott,és ki volt akadva,hogy leszedettem a tetkót...meg hogy én azt mondtam,hogy az örökké rajtam marad...)
mindegy...
szóval megszenvedtem a "nevet"...
de mi ebből a tanulság?
SOHA NE TETOVÁLTASDD MAGADRA SENKI NEVÉT...
CSAK AZÉT AKI ÖRÖKKÉ HOZZÁD FOG TARTOZNI....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koserloki.blog.hu/api/trackback/id/tr2228395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása