HTML

Életem története

Az életem elmúlt 6 évéről,a teljes igazságról,legendákról ami a nevemhez fűződnek.Az összes részlet... minden

Friss topikok

  • tooth fairy: Kár hogy csak ennyi pedig jó volt, olvasnám még tovább... és tattooed.loki@... címet láttam már ke... (2011.05.08. 12:05) a félreértések elkerülése végett
  • merk laca. a rockeres tetkóval bélyegző!: helló kölyök.jól írsz.tényleg tehetség vagy,de a nevekkel kicsit meggondolatlanul bánsz.sajnos oly... (2008.02.29. 21:50) Tetoválásaim történetei....
  • BS: A budapetsi éjszakák szépségei: www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film (2008.02.19. 09:27) Bulik és a benne "szereplők"
  • Francsibácsi: Igazad van, hogy nem szóltál senkinek. Nem azért, mert ettől most tökösebb gyerek lennél, hanem az... (2007.12.16. 12:31) A kiszállás után
  • Kristóf: csak annyi, hogy ez a 2004-es szigeten történt (2007.11.28. 17:19) Amiről egy történet sem mesél...2

Linkblog

Tetoválásaim történetei....

2007.11.12. 23:10 Kisloki

az első tetoválásomról írtam már...
sőt azthiszem a másodikról is...
a harmadik tattoo-t szintén Merk Laca csinálta..
de az Exhibition Tattoo-t átnevezték Elvis Tattoo-nak,és el is költözött erzsébetről a Lurdy Ház-ba..
kitaláltam,hogy van még rajtam bőven olyan hely ahol a szüleim,vagy a beavatatlanok nem látják,ezért nem változtatok a szokásaimon,és a fenekemre fogok varratni...
kiis találtam a mintát egy punk kazetta boritója adta az ötletet...
csontváz szakadt bőrdzsekiben
bemutat a világnak:"Fuck off Army and Politics" felirat
romos gyárépület
kiborult fémkuka a háttérben
irgalmatlanul lazán nézett ki...
meg is terveztettem,megbeszéltem Lacával a részleteket
időpont,ár minden...
a megbeszélt nap,megbeszélt időpontjában megjelentem a szalonban...
SENKI nem volt még ott,csak a szomszédos "szépségszalon" szilkontestű boltvezetője...
nem zavartattam magam...
leültem egy kanapéba és olvasgatni kezdtem az aktuális olvasmányomat (történetesen az 1984-et)
fél óra késéssel megérkezett a tetováló...
gyorsan kinyitotta a boltot,előkészített mindent...
gyorsan felrajzolta a tetkót és elkezdte...
álmos is voltam,meg amúgy is jól tűröm a fájdalmat,ugyhogy elaludtam...
arra ébredtem,hogy abba maradt a "zümmögés" és épp törölgeti aseggemről a vért,meg a festéket..
kurva boldog voltam,hogy máris végeztünk...
ki is pihentem magam...
"gyorsan" odamentem a tükörhöz,hogy megcsodáljam a "munkát"..
és azthittem hogy beszarok...
hasonlított arra amit megbeszéltünk...
de valahogy mégsem volt olyan ...
nézegettem...
de valahogy nem tetszett..
valami furcsa volt benee...
megvolt minden..
a csontváz a romos gyárépület,sőt még a eflirat is azzal a betűstílussal volt írva amit választottam...
bazz
minden fasza
csak az egész
valami...
neee....
EGY KIBASZOTT ÖRVÉNYBEN VAN...
azthittem elájulok...
minden fasza
csak egy kikúrt örvényen belül található...
ezzekl iorgalmatlanul elbaszta a Punk Tattoo-mat
és valami populáris "rokkeres" tetkóval "bélyegzett" meg..
azthittem leütöm...
de az indulatok elfolytását kezdtem újra gyakorolni,ezért gyorsan fizettem,és eljöttem...
valószínüleg így jobban járt,mintha a "mókusok" előtt összevertem volna..
amint végeztem a szalonban,elindultam haza..
természetesen Kőbánya-Kispest felé volt a hazaút...
úgyhogy ha már ott voltam,megálltam dumálni a régi haverokkal..
elkezdtünk beszélgetni...
jöttek a számomra ismeretlen csinosabbnál,csinosabb lányok..
és valahogy volt egy olyan sejtésem,hogy párosával fogom őket kúrogatni...
természetesen a legközelebbi koncertre elhívtam őket,és meg is történt amit megkövetelt a haza és a becsület...




1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koserloki.blog.hu/api/trackback/id/tr48227210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

merk laca. a rockeres tetkóval bélyegző! 2008.02.29. 21:50:40

helló kölyök.jól írsz.tényleg tehetség vagy,de a nevekkel kicsit meggondolatlanul bánsz.sajnos olyan ember hívta fel a figyelmemet a gyalázkodásodra tudod "leütöm","összevertem volna". aki előtt ezt nem türhetem el.lehetőleg kerülj el ,csak amíg lehiggadok.mert egy új verésed történetét is megírhatod.testvér.tényleg élveztem a sztorit.ja a lurdyban vagyok még azóta is.csak,ha kifogytál az ötletekből,ja és a "lófaszjóska "is üdvözletét küldi.üdv merk
süti beállítások módosítása