HTML

Életem története

Az életem elmúlt 6 évéről,a teljes igazságról,legendákról ami a nevemhez fűződnek.Az összes részlet... minden

Friss topikok

  • tooth fairy: Kár hogy csak ennyi pedig jó volt, olvasnám még tovább... és tattooed.loki@... címet láttam már ke... (2011.05.08. 12:05) a félreértések elkerülése végett
  • merk laca. a rockeres tetkóval bélyegző!: helló kölyök.jól írsz.tényleg tehetség vagy,de a nevekkel kicsit meggondolatlanul bánsz.sajnos oly... (2008.02.29. 21:50) Tetoválásaim történetei....
  • BS: A budapetsi éjszakák szépségei: www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film (2008.02.19. 09:27) Bulik és a benne "szereplők"
  • Francsibácsi: Igazad van, hogy nem szóltál senkinek. Nem azért, mert ettől most tökösebb gyerek lennél, hanem az... (2007.12.16. 12:31) A kiszállás után
  • Kristóf: csak annyi, hogy ez a 2004-es szigeten történt (2007.11.28. 17:19) Amiről egy történet sem mesél...2

Linkblog

A második eltávolítás 1.rész

2008.01.07. 03:36 Kisloki

Amint hazaértünk a táborból,az egyik hölgyemény édsanyja beviharzott az iskolába...
a kedves "kislánya" azt állította,hogy bántalmaztam....
(aki ismer,az tudja hogy kislányt,nagylányt,hölgyet,nőt,asszonyt,ribancot,kurvát SOHA nem ütök meg....szándékosan)
az az igazság,hogy a leánnyal ne volt fullkontaktom,amit nehezményezett....
meg azt is,hogy a szájába örömködtem,aztán cserébe,nem hagytam,hogy az arcomra üljön...
(amit szintén nem értek...puncit szintén nem nyalok....akinek meg mégis,az nem csak egy futó kapcsolat volt....)
ezt természetesen a lány nem mondta el,csak azt,hogy miután visszautasított (hahahaha) én alkohollal leköptem,utána meg megfenygettem,hogy megverem....
Nagyi azonnal kapva kapott az alkalmon...
kijelentette,hogy minden disznóságban benne voltam a táborban....
dohányoztam (amit természetesen megengedtek).....
és alkoholizáltam...(amit szintén megengedtek egy bizonyos kereten belül)
a szembesítésnél én ezeket felhoztam mentségemre....
amit ők természetesen letagadtak....(mást nem is vártam)
az igazgatónő felfüggesztett...
és ráadásul behivatták a szüleimet is...
ez volt a gázos dolog...
a beszélgetés előtt anyukám megkérdezte,hogy van-e valami amiről tudnia kéne...
nehogy meglepetésként érje a dolog...
mondtam hogy nincs..(nem is gondoltam arra,hogy az orvosi igazolás szóba jöhet egy teljesen más ügyből kifolyólag...)
de természetesen szóba jött....
anyukám elsírta magát....
az igazgató meg nem rúgott ki...jóanyámra való tekintettel...(igazából,azért akarták,hogy maradjak az iskolában,hogy majd a köv. tanévben megszívassanak...)
hazamentünk...
anyukám sírt egy kicsit...
apám rágyújtott (a házban,ami nálunk tilos....)
kitöltött egy üveg sört...
anyának,magának meg nekem....
nem kiabáltak...
nem vertek meg...
nem fenyegetőztek...
sőt még a hangjukat sem emelték fel...
anyukám pityergett kicsit...
apámnak meg csak a csalódottságot láttam a szemében...
és ez jobban fájt minden pofonnál...
elhatároztam,hogy rendes gyerek leszek...
nem hozok rájuk szégyent,sőt még büszkék is lesznek rám....


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koserloki.blog.hu/api/trackback/id/tr60287720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása