HTML

Életem története

Az életem elmúlt 6 évéről,a teljes igazságról,legendákról ami a nevemhez fűződnek.Az összes részlet... minden

Friss topikok

  • tooth fairy: Kár hogy csak ennyi pedig jó volt, olvasnám még tovább... és tattooed.loki@... címet láttam már ke... (2011.05.08. 12:05) a félreértések elkerülése végett
  • merk laca. a rockeres tetkóval bélyegző!: helló kölyök.jól írsz.tényleg tehetség vagy,de a nevekkel kicsit meggondolatlanul bánsz.sajnos oly... (2008.02.29. 21:50) Tetoválásaim történetei....
  • BS: A budapetsi éjszakák szépségei: www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film (2008.02.19. 09:27) Bulik és a benne "szereplők"
  • Francsibácsi: Igazad van, hogy nem szóltál senkinek. Nem azért, mert ettől most tökösebb gyerek lennél, hanem az... (2007.12.16. 12:31) A kiszállás után
  • Kristóf: csak annyi, hogy ez a 2004-es szigeten történt (2007.11.28. 17:19) Amiről egy történet sem mesél...2

Linkblog

A második gimnázium 3.rész a kirúgást megelőző események..

2008.01.05. 19:17 Kisloki

a sok lógás valahogy igazolni kellett....
a családom nem tudott semmiről...
orvoshoz természetesen már nem mentem ,mert a harmadik hónap egyhuzamban már nekik is sok volt...
kénytelen voltam otthon gyártani magamnak igazolásokat...
szépen begépeltem a szövegszerkeztőbe....
és aláhamisítottam jóanyám aláírását...
az "igazolás" a következő volt...
"Tisztelt Tanár Úr....
fiamnak az egyik bordasérülés elég súlyos,ezért folyamatos orvosi vizsgálatokra,és gyógytornára jár.
Ezért az iskolából sajnos rendszeresen hiányzik.
Kértünk igazolást a szakorvosától,de ő addig nem adhat semmilyen papírt,amíg a vizsgálatok be nem fejeződtek.
Kérem legyen türelemmel.
Köszönettel:
..........................."
természetsen az ofő benyalta....
a tanárok nem kérdezősködtek...
(az egészben az volt a ciki,hogy anyám egyik barátnője ott tanított a suliban,de valahogy Ő sem vette észre a sok-sok hiányzást)
ezért a szaktanárok sem baszogattak...
az osztálytársaim felnéztek rám....
kaptam az ingyen cigiket,és ingyen söröket...
szerintem ha ugynígy csinálom a dolgaimat,akkor simán le is érettségizhettem volna itt...
de sajnos elszaladt velem a ló....
az órákon már nem csak szolídan aludtam vagy fűztem a lányokat...
haem már hangosan beszélgettem...
látványosan olvastam...
kisétáltam az óráról,hogy kimenjek cigizni.....
amikor rám szólt a tanár,visszapofáztam...
igazából még ez sem lett volna gond,mert a jegyim mindíg jók voltak...
néha néha becsúszott egy két felelet egyes...
de az belefért...
az iskola minden évben rendezett egy tábort a kéttannyelvűs osztályoknak...
ausztriába...
ez mindíg jó móka volt...
én sajnos csak egy ilyen táborba tudtam eljutni...
a tanárok lazán vették a cigizést...
naponta egy sört engedélyeztek a diákoknak...(ez fontos részlet)
23.00 kor volt a lámpaoltás...
kötelező tanítási órákon kellett részt venni...
meg meg kellett nézni a nevezetességeket a városban...
az egész jól hangzott...
jól is indult minden...
az ofő-t kínáltuk cigivel,el is fogadta...
együtt bagóztunk...

mindíg a lányoknál volt a móka...
átmentünk néhányan (persze szigorúan a szelektált társaság,és term. szigorúan lámpaoltás után) és a hozott italokat ittuk...
ez mind szép és jó volt...
de természetesen nagyon hamar(az első este) folyamán elfogyott minden...
ezért kénytelenek voltunk lelógni a szállásunk éttermének a bárjába,és kifosztani...
elhatároztuk,hogy másnap az első boltban felszerelkezünk az estére valóval...
összvissz 120 euro volt nálam...
ami akárhogyis nézzük,elég szűkös keret,ha minden este egy üveg viszkit megiszok,naponta 2 doboz cigit elszívok és még az óvszarra is költenem kell...
meg persze a szokásos tetkómagazinokat is meg kell venni...
első bolt (interspar) azonnal bevetettük magunkat és mindenki felszerelkezett egy üveg viszkivel...
meg a tanárok által engedélyezett egy üveg sörrel...
a kísérőink sem voltak teljesen hülyék (legalábbis ők ezt gondolták magukról)
és minden bolti vásárlás után végignézték a táskákat,nem akar-e a rájuk bízott gyermek,alkoholt felcsempészni a buszra...
az első körben azonnal lebukott néhány répa...
"jajj tanárnő én ezt az italt a szüleimnek akartam hazavinni,mint ajándék"..."nemtudom hogy került a táskámba...nem én tettem bele..."
mindenki rinyált...
kiállt a sorból és próbálta elrejteni a táskájában,nehogy észrevegyék....
én (az ész) nagyon egyszerűen megoldottam a kényes helyzetet...
az üöveg viszkit bedugtam az alsógatyámba,ráhúztam a pólómat és az ellenőrzések után simán felsétáltam a buszra...
a tanárok is csodálkoztak,hogy nem próbálok meg semmit feljuttatni....
szolídan mosolyogtam...enyhén el is pirultam a szigorú tekintetektől....
este aztán nagy bulit csaptunk...
megittam a viszkit...
ölelgettem a lányokat...
a lányok is visszaölelgettek....
kellemes volt...
természetesen a lányok nem bírták a piát ezért az ő részüket is meg kellett inni...
meg volt akinél még elfekvőben maradt egy kis házipálinka...
azt gyorsan begyüjtöttük és megittuk amint lehetett...
ekkor történt az első lebukás is...
Garfield (az osztálytársam) részegen támolygott a folyosón,amikor Nagyi a németszakos kísérőtanár észrevette...
azonnal szoba ellenőrzés mindenkinél....
átnézték a koffereket...
a szekrényeket végitúrták...
az ágynemű huzatba is beletúrtak....
természetesen amit lehetett gyorsan megittam,amit meg nembírtam,azt elrejtettem a wc tartályban....
(ez az a tuti rejtekhely,amit soha...de soha nem gondolt volna egyik kísérőnk sem)
természetesen sok kis répa lebukott...
mondták,hogy ők nem ittak,nem is tudják,hogy került a szobájukba az a sok alkohol...
Nagyi észrevette,amint éppn a szemétben próbálom eltüntetni a használt óvszarokat...
odajött,beletúrt ő is...
és amint szembesült a tényekkel,hogy a kis tanítványkái mégsem olyan ártatlanok mint gondolta,nagyon begurult...
a mérgét természetesen rajtam akarta lvezetni...
kiállított a folyosóra....
alsógatyában...
(ekkor még egész frissek voltak a sérülések,volt olyan amiben még a varrat is benne volt...)
nyomatott velem 30 fekvőtámaszt...
(állítólag abból ki lehet szúrni ha valaki alkoholt fogyasztott...)
miután látta,hogy nem jövök zavarba,guggolnom kellett...
50 ismétlés 5ször 10es csoportokban...
tarkóra tett kéz...
feszítet hasizom...
ergo szabályosan...
miután ez is megvolt...
már nem tudott mit kitalálni...
ezért azt mondta hogy fogjam meg az orromat,csukjam be a szememet,és sétáljak úgy oda vissza a folyosón...
ez sem okozott problémát...
mert az alkoholtól nem koordinációs problémáim lesznek,hanem agresszívvá illetve jókedéjűvé válok....
természetesen ezt az egész kabarét véginézték az osztály illetve a szaktársak....
mindenki odáig volt hogy miket csinál velem a Nagyi,meg hogy én hogy tűröm...
elszörnyetek a hegektől...
(amelyik csaj látta már,az a barátnőjével kuncogot...)
a guggolásoknál úgy intéztem,hogy a farkam is kilógjon...ami szintén osztatlan sikert aratott a lányok körében...
büszkén csináltam a feladatokat,és amikor az egyik varrat az oldalamon szétnyílt és szivárogni kezdett belőle a vér,az egész tömeg kérlelte Nagyit hogy hagyja már abba....
miután látta,hogy semmit nem ér el nálam a bárgyú kis játszadozása,elkezdett faggatni...
mit tudok arról hogy a többieknél pia volt...
hogy csempészték be...
melyik boltban vették...
ilyesmik...
természetsen azt válaszoltam hogy nem is hallottam alkoholról...
szerintem még az életben nem láttam olyat...
és hogy nem tudok semmiről...
ezt valahogy nem hitte el...
de az már az ő problémája....
következő este mégjobban berúgtunk...
magyar népdaloat énekeltünk az erkélyeken..
még néhány lánynak bemutattam a hegeimet és az alhasi tetkóimat...
amit ők nagy örömmel vettek...
Nagyi megint próbálkozott....
de nem jött össze neki...
igazából 1-2 boros mg vodkás üvegen kívül semmi bizonyítéka nem volt arra hogy piálunk
amíg Garfield szét nem hányta a wc-t....
magárazárta az ajtót és elaludt...
a répák azonnal hívták a táborvezetőket....
sírtak,hogy mi lehet vel...
meg beköptek mindenkit,hogy milyen sokat ittunk...
ezzel azt érték el,hogy másnap 21.00 kor...
takarodó...
és Nagyi mindenkit végigellenőrzött,hogy nincs-e rajta ruha a takaró alatt...
én azonnal arra gondltam,hogy leveszem az alsógatyámat,és egyszá egzisztenciában mutatkozom a takaró alatt...
ez baromi vicces volt...
legalábbis szerintem...
csak azt felejtettük el hogy Nagyinak férfifóbiája van...
(pl. amikor a RAKO óvszar reklámdalát fütyültük,akkor hányinger kerülgette...amikor a lányokkal azon hülyéskedtünk,hogy hogy fogunk hupákolni a táborban,akkor kiszaladt a wc-be és elhányta magát...
és amikor az használtzoknit megtalálta,akkor is elhányta magát....)
tehát amikor meglátott,először majdnem sírva fakadt...
leszaladt a táborvezetőtársaihoz...
és nagyon hamar,nagy intenzitással benyakalt 2 üveg bort...
amitől irgalmatlanul berúgott...
ahogy az este előrehaladt,megtettem a szokásos látogatásom a lányoknál...
italozgattunk...
és baromi jól sztórakoztunk...
az egyik lány szobából hajnali 3 körül sierült kiszabadulnom...
gyorsan lementem a földszinten lévő bárba,hogy 1-2 edelweiss-szal ünnepeljem meg a csodás éjszakát...
amint felfelé tartottam a lépcsőn,észre vettem,hogy valaki követ...
próbál csendben mozogni...
némán lélegezni...
felértem a szobánk emeletére..
és elbújtam a fal egyik kiszögellése mögött...
nem néztem ki az csak előugrottam mikor már elég közel volt és ráordítottam...
az egész jól nézett ki...
sikerült az ijesztés...
az egyén le is eset a lépcsőn,nagyot nyőgött...
én meg röhögve oda néztem és láttam hogy Nagyi az...
mégegyszer kiröhögtem,kibontottam az egyik sört,rágyújtottam és elszívtam a cigit,megittam a sört közvetlenü előtte...
Nagyi magyarázott valamit...
fenyegetett...
én meg csak röhögtem...
ő meg annyira be volt baszva hogy másnapra mindent elfelejtett...
a tábor végéig már semmi említésreméltó nem történt...
maximum annyi,hogy a pénzem baromigyorsan fogyott...
még 1 üveg viszkire volt pénzem...
de nem akartam üres kézel hazamenni...
jó a tetkóújságok megvoltak...
anyámnak is vettem ajándékot...
de ha már lehet egy kis pénzt keresni,mért ne tegyem meg?
vettem egy üveg viszkit és felesenként 4-5 euróért árultam a répáknak akik már nem tudtak alkoholt beszerezni...
(7 dl-es üveg,felesnkét 4  euro)
ezt csináltam az utolsó 2 este (persze az utolsó este már több (4-5)üveget adtam el...)
és amikor felszálltuk a buszra,és elindultunk haza,több pénzem volt mint mikor elindultam...









Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koserloki.blog.hu/api/trackback/id/tr63286055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása