HTML

Életem története

Az életem elmúlt 6 évéről,a teljes igazságról,legendákról ami a nevemhez fűződnek.Az összes részlet... minden

Friss topikok

  • tooth fairy: Kár hogy csak ennyi pedig jó volt, olvasnám még tovább... és tattooed.loki@... címet láttam már ke... (2011.05.08. 12:05) a félreértések elkerülése végett
  • merk laca. a rockeres tetkóval bélyegző!: helló kölyök.jól írsz.tényleg tehetség vagy,de a nevekkel kicsit meggondolatlanul bánsz.sajnos oly... (2008.02.29. 21:50) Tetoválásaim történetei....
  • BS: A budapetsi éjszakák szépségei: www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film (2008.02.19. 09:27) Bulik és a benne "szereplők"
  • Francsibácsi: Igazad van, hogy nem szóltál senkinek. Nem azért, mert ettől most tökösebb gyerek lennél, hanem az... (2007.12.16. 12:31) A kiszállás után
  • Kristóf: csak annyi, hogy ez a 2004-es szigeten történt (2007.11.28. 17:19) Amiről egy történet sem mesél...2

Linkblog

A második gimnázium 2.rész

2007.10.14. 15:48 Kisloki

A beilleszkedés egész könnyen és gyorsan ment..
alig egy hétbe telt,míg igazi "pogányosnak" mondhattam magam..
a wc-ben meg Johnny udvárán már mindnki előre köszönt,megkínáltak cigivel....
ez idő tájt léggé elszaladt velem a ló...
lusta voltam iskolába járni...
inkább otthonmaradtam és aludtam..
vagy inkább eljártam a tetkó szalonba..
a Shiva Tattoo  az  EuroPark épületében volt,ide jártam be tanítás helyett..
itt készülz a lapockámra az Exploited koponya,az első intim piercingjeim,és az alhas tetkóim nagyrésze...
volt egy másik szalon is (Mosquito Tattoo) ahol a combomra egy öregember portréját tetoválták,és az alhasi tájék egy részét is itt csinálták...
egy akkori "barátnőm" azt mondta hogy úgy nézek ki mint egy "képregény"
erre csak annyit válaszoltam,hogyha már úgyis az alsógatyám környéki tetkókat nézegeti,akkor már tehetne is egy szivességet...
a suliban ez is pillanatok alatt elterjedt...
néhányan engem kértek meg,hogy tervezzem meg a tetoválásukat,adjak tanácsokat,hogy hova menjenek,ajánljak mintát,ami a leginkább illik hozzá...
meg persze a szokásos répa kérdések,hogy:"nagyon fájt?úúúú én biztos nem bírnám ki...."
és ekkor kezdődtek az utcai huligánkodásaim is...
minden héten koncertekre jrtam,vagy az én bandám,vagy a hozzánk hasonló primtív 2 akkordos,szerencsétlenszövegű,undorító patkányzenekarok koncertjét látogattam...
ilyenkor persze mindíg volt valami verekedés,mindíg volt üvegtörés,és valahogy mindíg úgy gondoltam,hogyha berúgom egy telefonfülke ajtaját vayg kifejelem a helyéről  egy kocsi visszapillantó tükrét,akkor igazán kemény leszek...
ja...és azis voltam..
mindenki éljenzett ez művészi fejelés,vagy egy csodálatos pörgőrúgás után...
ez hónapokig így ment,amíg egy arra járó polgárőr észre nem vett...
részegen támolyogtam az utcán,egy sörösüveggel hadonásztam,és a "Pia,Pina" című slágerünket ordibáltam,mikor megállt mellettem egy rendőrautó...
kiszállt két jólöltözött állatkerti szökevény,és igazoltattak...
kénytelen voltam beismerni,hogy én rúgtam be az ajtót...
miután elmondtam,megvertek...
felvették a jegyzőkönyvet,megvertek..
ismét kihallgattak...megvertek
az este folyamán kb 8szor vertek laposra...
és amikor jóanyám kérdezte,hogy mégis mi történt velem,csak annyit válaszoltak,
"Hölgyem,a fiát ittas állapotban hoztuk be,és amikor a lépcsőn hoztuk fel,elveszítette az egyensúlyát és leesett..."
anyukám nem mert kötözködni,de azért furcsállotta,hogy egy pecsétgyűrű nyoma volt a homlokomon...
komolyabb bajom nem lett,egy két napig véreset hánytam meg pipiltem...
de ez simán belefért...
bementem az iskolába,és már kész volt a trténet...
kimentem cigizni és mielőtt akár egy szót is szólhattam volna,már jött oda két csaj és kérdezték,hogy tényleg 4 sráccal verekedtem-e egyszerre...
én csak vigyorogtam és hagytam had csináljanak egy komplett történetet maguknak..
én csak vigyorogtam...vigyorogtam
ők meg minden részletet kitaláltak...
és persze ez a két lepcses szájú elterjesztette a suliban...
én meg fogadtam a gratulációkat,elfogadtam az ingyen cigit és a sör meghívásokat
természetesen olyan verekdések is akadtak,amiket nem a "nép" talált ki.
a feltűnő ruházatom és flegma arckifejezésem miatt sokan beszóltak az utcán,én meg persze mindenkinek visszaugattam...
ilyenkor elkezdődött a szájkarate amit általában én nyertem meg..
sokszor tettlegeségig fajult a dolog,amit szintén én nyertem meg,de elég csúnya sérüléseim lettek...
késsel megvágták a karomat,mellkasomat,oldalamat...
sörösüveget törtek szét a képemen..
baseball ütővel oldalba csaptak...
lábon szúrtak bugylibicskával..
ezeket a sérüléseket otthon szépen leápoltam...
és másnap büszkén mutogattam az iskolában...
és persze mindenki örült,ujjongott,boldog volt...
én meg fényezgettem a glóriámat...
és kiválasztottam az ideális ruhát a mennybemenetelemhez...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koserloki.blog.hu/api/trackback/id/tr89195955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása