HTML

Életem története

Az életem elmúlt 6 évéről,a teljes igazságról,legendákról ami a nevemhez fűződnek.Az összes részlet... minden

Friss topikok

  • tooth fairy: Kár hogy csak ennyi pedig jó volt, olvasnám még tovább... és tattooed.loki@... címet láttam már ke... (2011.05.08. 12:05) a félreértések elkerülése végett
  • merk laca. a rockeres tetkóval bélyegző!: helló kölyök.jól írsz.tényleg tehetség vagy,de a nevekkel kicsit meggondolatlanul bánsz.sajnos oly... (2008.02.29. 21:50) Tetoválásaim történetei....
  • BS: A budapetsi éjszakák szépségei: www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film (2008.02.19. 09:27) Bulik és a benne "szereplők"
  • Francsibácsi: Igazad van, hogy nem szóltál senkinek. Nem azért, mert ettől most tökösebb gyerek lennél, hanem az... (2007.12.16. 12:31) A kiszállás után
  • Kristóf: csak annyi, hogy ez a 2004-es szigeten történt (2007.11.28. 17:19) Amiről egy történet sem mesél...2

Linkblog

Kifelejtett részek 1.

2007.10.24. 23:56 Kisloki

első gimnáziumi évem végére begyüjtöttem három tetoválást...
a bal bicepszemre a fekete jegesmedvét,a számba a *LOKI* feliratot,és a seggemre egy tarajos csontvázat
piercingjeim is gyarapodtak...
igazából ekkorra már mindenhol volt bennem valami,amik több-kevesebb ideig ékesítették "kelet európa legszebb férfitestét"....
mindkét mellbimbómban 1-1 patkó..
száj,orr,fülporc,intim,nyelv,nyelv alatt,köldök,tarkó,orrnyereg,orrcimpa....
igazából úgy néztem ki mint egy piercing katalógus...
érdekes módon a piercingek és a tetoválások "készítését" is egész jól bírtam...
nem ájultam el,nem rókáztam tele a piercer ölét és érdekes módon nem rohantam ki sikoltozva a szalonból sem...
kifelejtettem egy-két igen jó "parti-portrét"
ekkortájt irgalmatlanul sokat tudtam inni...
minden buli legalább egy üveg vodkával és öt-hat sörrel kezdődött..
a tömény egy idő után nem hatott,úgyhogy elkezdtem a drogokhoz nyúlni..
fű,korong,speed,néha-néha kokain....
a heroint viszont sosem mertem kipróbálni...
ezek elég drága szórakozási módszerek voltak egy "punk"-nak,ezért elkezdtem gyógyszerre inni...
PéLó apja enyhénszólva idegbeteg volt,ezért szanakszot kellett szednie...
PéLó minden egyes buliba hozott 2-3 szemet,és én ezt töménnyel vegyítve fogyasztottam....
érdekes módon amikor mocsár részeg voltam,mindíg sikeresen becsajoztam,és még annyi lélekjelenlétem is volt,hogy óvszert is használtam....
áldom az eszem,főleg,hogy egy-két lányról kiderült,hogy mindenféle undormánya van...
és íme...
kívülről szép az alma...de belül rohad...
hiába volt csinos lány,hiába tudta a dolgát...ettől függetlenül ótvaros betegségei voltak....
amiket én nem kaptam el,úgyhogy megérdemlik...
(muhahahaha)
ekkoriban (mint minden fasza punklegény) elkezdtem zenekarokat alapítani,amikkel a LIFT! klubban és a Kondor Béla művelődési házban léptem fel...
zenekar neveket nem írok,mert miután kiszálltam bizonyos bandákból,a zenekar tagjainak teljesen megváltozott a beállítottságuk,meg szerintem a nemi identitásuk is....
volt egy zenekar,ami SZIGORÚAN POÉN NÁCI ZENEKAR VOLT!!!!!!!
én baromira élveztem,hogy ugrabugrálok a színpadon,és olcsó rímekkel szórakoztatom a bepiált-bedrogozott nézőközönséget...
de amikor a "tömeg" egy része elkezdett "zíg hájl"-ozni,meg "mocskos zsidózni",akkor elgondolkodtam,hogy lehet hogy ezek tényleg komolyan veszik azt amit én "énekelgetek"...
volt egy másik elég híres banda...
a G.F.T.
ennek a zenekarnak 4 slágere volt...
a PIA,PINA....
ami egy csodálatos szerelemről szólt
igazából a többire nemnagyon emlékszem,mert ittas voltam amikor írtam a dalokat,ittas voltam amikor előadtam őket,és még a próbák alatt sem voltam teljesen józan...
igazából leírhatnám a PIA,PINA szövegét,de nem érzek magamban elég erőt...
a "zenénkre" nagy hatással volt néhány magyar gyöngyszem
pl. ETA,Fegyelmezőrészleg,Picsa,CPG,Quss,Elit Osztag,Kandúrbácsi Meséi,Anális Fertőzések,Herpesz,DMEL (dugj meg egy lovat) és végül de nem utolsó sorban a Büdösök...
természetesen mint minden fasza punkgyerek,én is alakítottam egy TERROR SZERVEZETET.....
L.A.T.
lőrinci anarchista társulat...
bevettem néhány tagot Orsit (aki fiúnak vallotta magát,és az újkori szanaksz szállítmányaimat intézte,ezenkívül különleges ismertetőjele,hogy az általam boldoggá tett lányokra rárepült,és összeszedte amit én nem:kankó,szifilisz stb...)
még volt 2 srác akikre nemnagyon emlékszem,meg volt egy nagyon ronda csaj,aki egyszer meg is támadott....
ennek a terror szervezetnek egy dobása volt...
egy igazán fergeteges,nívós,csodálatra méltő,büszkeséggel eltöltő,megsemmisítő csapása,ami még a híradókban is benne volt...
( nem írom le,mert még nem évült el,majd 2 év múlva)



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koserloki.blog.hu/api/trackback/id/tr39206652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása