HTML

Életem története

Az életem elmúlt 6 évéről,a teljes igazságról,legendákról ami a nevemhez fűződnek.Az összes részlet... minden

Friss topikok

  • tooth fairy: Kár hogy csak ennyi pedig jó volt, olvasnám még tovább... és tattooed.loki@... címet láttam már ke... (2011.05.08. 12:05) a félreértések elkerülése végett
  • merk laca. a rockeres tetkóval bélyegző!: helló kölyök.jól írsz.tényleg tehetség vagy,de a nevekkel kicsit meggondolatlanul bánsz.sajnos oly... (2008.02.29. 21:50) Tetoválásaim történetei....
  • BS: A budapetsi éjszakák szépségei: www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film (2008.02.19. 09:27) Bulik és a benne "szereplők"
  • Francsibácsi: Igazad van, hogy nem szóltál senkinek. Nem azért, mert ettől most tökösebb gyerek lennél, hanem az... (2007.12.16. 12:31) A kiszállás után
  • Kristóf: csak annyi, hogy ez a 2004-es szigeten történt (2007.11.28. 17:19) Amiről egy történet sem mesél...2

Linkblog

Amiről egy történet sem mesél...3

2007.10.28. 01:49 Kisloki

elszaladt velem a ló...
nemtudtam merre és miért tartok...
már saját magamat manipuláltam
elhitettem magammal,hogy jól érzem magam,ha részeg punkokkal,csövesekkel társalgok...
és mindent elhitettem másokkal...
a problémáimból senki nem láthatott semmit,mert azok az enyéim voltak...
a saját érzéseim...
és az én "helyzetemben" nem engedhettem meg magamnak,hogy érzéseim legyenek...
nem engedhettem meg maganak,hogy mások tudjanak rólam valami mélyet..
nem hagyhattam,hogy fogást találjanak rajtam...
a fizikai érzésekkel tisztában voltam..
tudtam milyen megalázni egy embert,tudtam milyen ha megaláznak
tudtam milyen ha megverek valakit vagy ha engem vernek meg....
tudtam milyen jó és milyen rossz a drog,az alkohol...
am milyen a "csúcson" lenni,és milyen mélyponton...
érzetem milyen az ütést adni,kapni...
milyen ha szétszabdalják a bőröm késsel/üveggel...
ha festékkel színezik a bőröm...
ha átszúrnak egy tűvel...
tudtam mlyen törött bordával sétálni az utcán,és közben vigyorogni mindenkire,hogy "nem is fáj...csak súrolt a rúgás"
egy dolgot nem tudtam milyen...
milyen ha késsel megszúrnak...
ez az érzés érdekelt...
a verekedésekben ilyesmivel nem találkoztam (eddig)
ha valaki késsel jött,akkor vagy előbb leütöttem,vagy tam,félreugrottam előle...
ez a dolog,érzés nagyon foglalkoztatott...
érezni akartam,hogy valami fáj...
fáj de máshogy...
ahogy eddig még nem...
elővettem a svájci bicskámat...
kinéztem egy pontot  a combomon...
és magamba szúrtam a kést...
érdekes módon nem fájt...
nem érzetem semmit...
(elképzelhetőleg az adrenalinszintem nőtt meg annyira,hogy eltompította az érzékszerveimet)
lüktetett...
forróságot éreztem a lábamban,a lábamon..
éreztem,ahogy küktet a seb,és ahogy a vér csörgedezik a lábamon...
valahogy nem érintett mélyen...
nem érdekelt...
lefertőtlenítettem a sebet (sót dörzsöltem bele,ahogy az evezősök szokták a friss sebekbe...legalább ennyire maradjak meg az ami mindíg is akartam lenni)
bekötöztem...
ennyi..
nem foglalkoztam többet vele..
másnap vettem egy kést magamnak...
rövid,vékony pengéjű Herbertz kést...
elhatároztam magamban,hogy a legközelebbi verekedésnél beleszúrom valakibe...
nem kellett sokáig várnom,hogy kipróbálhassam magam

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koserloki.blog.hu/api/trackback/id/tr94210409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása