HTML

Életem története

Az életem elmúlt 6 évéről,a teljes igazságról,legendákról ami a nevemhez fűződnek.Az összes részlet... minden

Friss topikok

  • tooth fairy: Kár hogy csak ennyi pedig jó volt, olvasnám még tovább... és tattooed.loki@... címet láttam már ke... (2011.05.08. 12:05) a félreértések elkerülése végett
  • merk laca. a rockeres tetkóval bélyegző!: helló kölyök.jól írsz.tényleg tehetség vagy,de a nevekkel kicsit meggondolatlanul bánsz.sajnos oly... (2008.02.29. 21:50) Tetoválásaim történetei....
  • BS: A budapetsi éjszakák szépségei: www.indavideo.hu/video/Pesti_Est_film (2008.02.19. 09:27) Bulik és a benne "szereplők"
  • Francsibácsi: Igazad van, hogy nem szóltál senkinek. Nem azért, mert ettől most tökösebb gyerek lennél, hanem az... (2007.12.16. 12:31) A kiszállás után
  • Kristóf: csak annyi, hogy ez a 2004-es szigeten történt (2007.11.28. 17:19) Amiről egy történet sem mesél...2

Linkblog

Szintlépés 1rész

2007.11.06. 16:14 Kisloki

a késelése incidens után nemnagyon szerettem/mertem az utcán mászkálni...
igazából tartottam attól,hogy megáll mellettem egy kocsi,kiszáll hat izomagyú majom,és péppé ver...
igazából nemis a megveréstől féltem,mert akkor mindenki aztmondta volna:"fasza gyerek ez a Loki...hatan verték össze...és így is küzdött...ők a répák..."
igazából attól féltem,hogy kiverik valamelyik fogamat...
lehet hogy ez viccesen hangzik,de tényleg...
a fogaimat jobban féltettem,mint a többi testrészem épségét...
nem voltak szépek,hofehérek,Amodent+ reklámba illőek...
csak...
nem..
valahogynem akartam hogy bajuk essen...
egészen addig tartottam az utcára meneteltől,amíg be nem szereztem egy új fogvédőt...
a régi elkopott,elhasználódott...
nem volt "csajozós"
megvettem az újat,és azonnal le is mentem a törzskocsmámba a "kisbüdös"-be...
lennt volt a szokásos társaság,néhány faszarc,meg a masszív pulthoznőtt alkeszok...
ahogy ott üldögéltem,iszogattam,egyszercsak mellém ült egy vadidegen (csinos) lány,se szó se beszéd a gatyámbanyúlt és ledugta a nyelvét a torkomon...
gondoltam,hogy hát férfinek kell lennem,meg kel döngetnem a raktárban...
épp kászálódtam volna föl,amikorbejön 4-5 kigyúrt,izmos,bőrdzsekis állat...
megkérdezték Sacikát (az extra méretekkel felszerelt pultosnőt)
hogy merre találnak engem...
bevallom eléggé beszartam...
engem keresnek?nagydarabok?brutál külső?
bazz...
itt gáz lesz...
előkotrtam a fogvédőm,a kezembe szorítottam egy Borsodis üveget...
és vártam hogy mikor jönnek felém,ütnek meg,köpnek le...
de nem történt semmi..
odajöttek hozzám (szorítottam a sörösüveget ahogy tudtam,hátha egyet leüthetek) és kultúrált hangon,modorban elkezdtek hozzám beszélni..
leültek,és megkértek,hogy én is üljek le...
mit lehetett tenni...
leültem...
kérdezték,hogy lenne-e kedvem pénzt keresni...
sok-sok pénzt...
mondtam,hogy lenne,csak nemszeretek dolgozni...
nemszeretem az embereket...
és amúgyis pénzt szeretek kapni...
de tenni valamit érte,azt már nem..
elkezdtek kérdezgetni a kapcsolataimról...
kiket ismerek,kikkel vagyok jóban...
kiket utálok nagyon...
és hogy mihez értek...(fegyverek,drogok...)
mondtam,hogy erről majd akkor beszélek,ha találkozok a Boss-al
másokkal nem vagyok hajlandó,és amúgyis aztse tudom hogy kik,minek faggatóznak...
miután ezt mondtam,az egyik felállt,felhívott egy számot,és a kezembe nyomta a telefont...
beleköszöntem
semmi válasz...
megint beleszóltam...
semmi..
gondoltam,lebaszom a telefont,velem ne szórakozzanak...
erre valaki elkezdett beszélni
halkan,alig hallottam...figyelnem kellett...
a hang bemutatkozott...
és azthittem összefosom magam...
ha ez a valaki haragszik rám,akkor bajban vagyok...
ha nem,akkor elértem valamit..
a hangja nyugodt,kiegyensúlyozott volt...
az enyém kicsit remegett...
látni nem láttam még...
de sokat hallottam róla...
gratulált a késes történet miatt,és megkérdezte,hogy lenne-e kedvem találkozni vele valamikor...
mondtam hogy persze,mikor?hol?
ő meg csak annyit mondott hogy adjam meg a mobilszámom,majd hív...
megadtam..
elköszöntünk...
elmentek a gorillák,minden visszaállt a régi kerékvágába...
kértem egy sört meg két jégert (a nagy ijedtségre)
és rágyújtottam a szokásos cigimra...
a csaj visszaült mellém,és ott folytattuk,ahol abbahagytuk...
Sárikától elkértem a raktárkulcsot...
és a sörösrekeszek tetején levezettem a feszültségemet..
a lányról semmit nem tudok..
se a nevét
se azt hogy hol lakik....
semmit...
csak azt hogy volt egy kicsi "The Exploited" tetoválás a bugyija takarásában...
miután végeztünk,ő elsietett...
én lemostam amit le kellett mosnom,és kértem még egy kört...
a haverjaimmal röhögtünk,ordibáltunk és szarabbnál szarabb zenéket bömböltettünk a zenegépből...
10-11 óra körül indultam haza a kocsmából...
dülöngélve,fütyörészve,jókedvűen...
megszólalt a telefonom...
"magántelefonszám"
(mindíg anyámék hívtak ilyen számról...
megpróbáltam rendbeszedni magam,és kultúrált hangnemben beleszóltam...
de nem a kedves szüléim voltak...
hanem a "nagyember"...
összeszedtem a gondolataimat...
megkért,hogy menejk a "régi piac" melletti pizzázóhoz...
10 perc múlva ott találkozunk...
odasétáltam,útközben próbáltam magam rendbe rakni...
vettem egy csomag rágót és egy újabb doboz cigit,
hátha elnyomjáka pia szagát..
kicsit előbb érkeztem,beszaladtam,hogy vegyek egy szelet pizzát...
gyorsan kértem is egy szeletet az "akármilyencsakgyorsanésketchuppal" fajtából....
benyomtam,és mire végeztem meg is állt előttem egy autó....
egy sima Volvo...
semmi extra nem volt benne
nem volt sötétítve az ablak...
nem dübörgött benne a zene és nem volt benne 4 primitív gyúrós állat...
kiszállt egy fiatal srác...
vékony arany nyaklánc...
barna haj,kék szem...
vékony aranygyűrű volt a kezén....
normális póló,gatya,cipő...
a parfümje túl erős volt...(erre azért emlékszem,mert rárókáztam,olyan irdatlan büdös volt szerintem...)
odalépett hozzám,kezetnyújtott (kemény kézfogása volt)
rám mosolygott,és bemutatkozott...
nem hittem a fülemnek...
nem gondoltam volna,hogy ez a srác "az" akit vártam...
bementünk a pizzázóba,rendelte egy üveg fekete Johnny Walker-t...
elővett 2 szál szivart,és meg kínált...
töltött egy viszkit...
rágyújtottunk...
természetesen azonnal letüdőztem...
majd megfulladtam,de nem mertem köhögni...
nem akartam,hogy valaki köhögni lásson..
ezért elfolytottam,és éreztem,hogy vörösödik a fejem...
elmúlt a köhögési inger...
és belekezdett...
ugyanazokat kérdezte mint az emberei a kocsmában...
szépen sorban válaszoltam...
mondta,hogy az elején csak annyit kéne csinálnom,hogy eladok ezt azt...
viperát,kést esetleg egy kis füvet...
ráálltam..
nem volt vesztenivalóm...
én simán benne voltam az ilyesmikben,sőt,még egy kis pénzt is kerestem...
beszélgettünk egy fél órát,közben elfogyott a viszki is a szivar is...
kimentünk a pizzázó elé,a kocsija mögé sétált,és kinyoitotta a csomagtartót...
elővett egy Oakley hátizsákot...
mondta,hogy majd csak otthon nyissam ki...
elköszönt,kezetráztunk,beült a kocsijába és elhajtott...
szép komótosan hazacammogtam,beültem a fürdőkádba...
kiáztattam magambóla  kocsmaszagot...
miután végeztem,bementem a szobámba,bekapcsoltam a lemezlejátszót...
kulcsra zártam az ajtót,és kinyitottam a táskát..
volt benne 13 vipera,kb 40 g fű,és egy gázpisztoly...
egy levelet is mellékeltek a csomgahoz...
"Add el,ha mindet megvan,várlak szerdán a pizzázóban,és megbeszéljük az anyagiakat.Annyiért adod el amenyiért tudod..."






Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koserloki.blog.hu/api/trackback/id/tr45220374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása